Mica publicitate - "classified ads"
Reprezinta tiparituri in forma de semn de carte sau carte postala avand o imagine sugestiva cu firma dvs, precum si produsele si serviciile oferite. Ad-urile se insereaza in carti sau ziare ca materiale volante si reprezinta un mod simplu de a va promova imaginea firmei si URL-ul site-ului (adresa web).
File volante - "flyers"
Sunt fluturasi promotionali care se tiparesc ieftin si pot fi expusi pe stergatoare de parbriz, in cutiile postale sau distribuiti de o persoana pe strada. Reprezinta cea mai ieftina alternativa de promovare a produselor si serviciilor firmei dvs.
Scrisorile directe - "direct mail"
Sunt materiale de dimensiuni variabile care se trimit prin posta pentru a informa potentialii clienti in legatura cu produsele si serviciile oferite de firma dvs, de obicei pe baza unei liste de adrese.
Reclama in ziare sau publicatii
Reprezinta insertii de imagini sugestive privind firma dvs si obiectul de activitate, eventual produse si servicii in promotie in spatii special destinate acestui scop in paginile unei publicatii.
RECLAMA IN FORMAT TIPARIT
Brosurile sunt un mod efectiv de a crea o imagine profesionala si in acelasi timp de a va promova produsele si serviciile. Dati-le potentialilor clienti o imagine de ansamblu asupra afacerii dvs si un motiv de a va vizita site-ul pentru mai multe informatii. Distribuiti-va brosurile de cate ori aveti ocazia: luati-le cu dvs si plasati-le de cate ori dati cate o carte de vizita sau obtineti permisiunea sa le plasati in toate salile de asteptare.

Puteti trimite brosurile prin posta la clientii existenti cu informatii despre produse si servicii noi pentru a-i fideliza. Se pot realiza mai multe tipuri de brosuri si de marimi diferite, in functie de bugetul pe care doriti sa-l alocati, scopul lor si apartenenta la o campanie publicitara:
  • Brosuri neindoite, o singura pagina, desemnate de obicei prin numele de "file volante"
  • Brosuri neindoite multipagina
  • Brosuri simple, indoite o singura data - "bi-folded"
  • Brosuri indoite o singura data cu insertii (buzunare) pentru carti de vizita sau CD-uri
  • Brosuri indoite de doua ori - "tri-folded". Reprezinta una din cele mai populare brosuri. Pe una din laturile laterale se poate imprima un formular pe care clientul il completeaza si-l returneaza - "mailing panel"
  • Brosuri indoite sub forma de "Z" - "z-folded" si combinatii ale acestora. Sunt utile pentru a prezenta o informatie grafica dispusa pe suprafata mare
  • Brosuri complexe, constand in combinatii ale celor prezentate
Indiferent de formatul pe care il adopotam pentru o brosura, se poate opta pentru variante multi colore - "full-color", sau bicolore, cu un pret de imprimare mult mai scazut.
De remarcat ca formatul tiparit este diferit din punct de vedere al rezolutiei si formarii culorilor de cel aferent mediilor electronice (web). Rezolutia imaginilor (claritatea) trebuie sa fie minim 300 dpi ("dots per inch"), sens in care acestea trebuie realizate folosind fotografii de inalta rezolutie si nu fotografii preluate din mediul web. Imaginile incetosate si terne pe care le observam pe foarte multe pliante care ne invadeaza sunt o consecinta a lipsei de profesionalism in realizare.
CromArt © 2005 Toate drepturile rezervate