Documentele si datele companiei
Cele mai des intalnite probleme sunt legate de fluxul documentelor firmei ("workflow") si de realizarea imaginilor digitale a documentelor in format fizic, in vederea regasirii facile a acestora sau a unor portiuni din acestea. Exista solutii variate, de la catalogarea si indexarea fisierelor in functie de tip sau continut, la solutii complete de scanare inteligenta si introducere a textelor si imaginilor in baze de date.
Daca documentele si datele pe care le produce si/sau detine compania dvs sunt importante fie numai prin prisma dreptului la proprietate intelectuala, orice masura de protejare este binevenita. Protejarea trebuie sa tina cont atat de posibilele distrugeri accidentale sau voite cat si de drepturile de acces ale utilizatorilor sistemelor de calcul la documente si date.
Pe munca dvs si a angajatilor firmei se bazeaza rezultatele pe care le obtineti. Daca produceti sau procesati documente trebuie sa le salvati corespunzator pe baza unor proceduri stabilite si care permit restaurarea sigura.
Asigurati-va ca pe calculatoarele companiei dvs se desfasoara numai activitatile pe care le doriti. Nu de putine ori Internetul este o sursa care distrage complet atentia de la lucru si introduce costuri in plus.
OFERTA ALTE SERVICII
Desi necircumscrisa sferei serviciilor dedicate imaginii companiei, buna desfasurare a activitatii in cadrul companiei dvs face obiectul competentelor si preocuparilor noastre. Exista pe piata o multitudine de echipamente profesionale si programe software specializate, care in combinatie cu expertiza tehnica a specialistilor nostri ("knowhow") pot simplifica si automatiza multe activitati pe care le desfasurati si pot raspunde unor preocupari majore ale dvs.
Cateva servicii in acest sens:
  • Solutii de management de documente si simplificarea "workflow"-ului - de la 300 euro: sunt programe specializare care va permit organizarea fluxului documentelor si stocarea corespunzatoare a acestora in format electronic pentru o regasire facila si o corespondenta cu cele in format fizic
  • Solutii de protejare si partajare a documentelor companiei in functie de nivelurile de acces - de la 250 euro: sunt proceduri si programe menite sa creeze o ierarhie de acces a departamentelor si persoanelor la documentele firmei stocate in format electronic
  • Solutii de salvare si restaurare fisiere - de la 300 euro: sunt dispozitive, programe si proceduri care va permit salvarea si restaurarea automata a programelor si datelor procesate de acestea pe suporti fizici externi
  • Solutii de restaurare fisiere sterse accidental sau de stergere irecuperabila de fisiere de pe medii electronice - de la 100 euro
  • Solutii de supraveghere electronica de la distanta a activitatilor desfasurate pe calculatoare - de la 200 euro: sunt programe specializate in a inregistra activitatile desfasurate pe calculatoare in regim local, in retea sau mediul Internet si in a semnala imediat si la distanta anumite actiuni
  • Instalare sisteme de operare, baze de date, aplicatii intranet, software de aplicatie si siteme antivirus - de la 50 euro
  • Consultanta
Pentru toate ofertele noastre, pretul se negociaza in functie de complexitatea solutiei pe care o oferim si de dispozitivele si programele care trebuiesc achizitionate.
Fiecare solutie pe care o propunem a fost testata si va supunem atentiei randamentul acesteia in corelatie cu bugetul pe care doriti sa-l alocati.
CromArt © 2005 Toate drepturile rezervate